Subject: Re: Statistika
From: Alina Jürilo <[email-masked]>
To: "Rina Sillandi", "JM info Shared MB"
Date: Tue, 6 Feb 2024 09:53:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Möödunud 2023. aastal ei teinud ma ühtki vandetõlget.

Lugupidamisega
Alina Jürilo

On Tue, 6 Feb 2024, 09:50 Rina Sillandi, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere taas

Palun edastage aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  eelneva 
kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa ning ärakirja/väljatrüki 
õigsuse kinnitamise arvu.

Heade soovidega

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.